torsdag 20 augusti 2009

Det löser sig...

Glöm inte nya mig ;)
Idag såg jag dagens f***a som kollade såklart snett på mig. Okej, jag bryr mig inte att hon kollade snett... men att kolla på mig som om jag var ett mongo som hon inte känner är en annan sak. Det är lite svårt att förklara. Jag förstår att hon är sur för det jag gjorde med asså hallå det har gått 4-5 månder. Lägg ner. Det är inte som om jag försöker ta kontakt med henne. Och hon satt med en annan tjej som jag känner. Och Hon skulle såklart säga till sin kompis att jag var där men hon gjorde det jääävligt dåigt hahaha.
FOLK I UPPSALA ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA OLOJAL! Wow, jag tror jag aldrig har träffat folk som är så sjukt jävla dumma i huvudet som inte fattar något.
Men jag är fortfarande glad över de vänner jag har kvar!
Nu har även skolan börjat och det är väl kul. Har saknat klassen (säger vi väl) och nu är man en stor flicka och går i andra ring :D
Men nu är det även dags att börja söka praktik -.-... bara så att ni vet, jag har praktik vecka 47-50 :D

1 kommentar: