lördag 26 september 2009

Take me out...

Dags att börja blogga igen? Ja du det kanske är på tiden igen. Har inte direkt saknat bloggen men ibland är det ganbska skönt att bara skriva av sig lite.
Just nu sitter jag och gottar mig med en Ben & Jerry's - Phisch food (Choklad glass med marshmallows, karamell och choklad formade fiskar) mm rico. Och jag fundrerar, ska jag stanna hemma ikväll och kolla på film eller ska jag åka hem till Nathalies pojkvän som har en liten chillfest? Hm, jag har det lite svårt att bestämma mig.

Igår kväll hade jag det mycket trevligt med släkten. Vi var ute och firade min morbror Pepe, det suger ibland att inte vara 18 -.- okej, aja det är bara några månader kvar.
Och jag är bjuden på en studentskiva på BJ på min födelsedag. Så nu behöver man inte planera någonting ;) men den helgen som jag fyller 18 vill jag fira med min syster Camila, hoppas att hon hittar på något.

Min bästa vän Emma är fortfarande i Chile och lever livet...tydligen. Och jag är fortfarande fast här i Uppsala ahahaha. Men asså, på något sätt börjar jag trivas här. Jag vet inte alls vad som har hänt.
Aja ska ta och fixa mig. Det är söndag imorrn och det betyder att det är slappdagen. Men jag ska inte vara ute så länge. Det vet jag!
Welcome back...
...peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar