söndag 8 november 2009

If you can hold on, hold on...

"ojojoj OJOJOJ" var gårdagens lilla "fras"
på Philips kalas.
Kalaset var i Salabacke,
Kongo, Melin och sedan Acke
Dans, mat och bål,
Det jag har att säga är "skål"
HAHAHAHA, driver
Gårdagen var en ganska lyckad kväll hos Philip. "I got a feeling, that tonights gonna be a good night" sjöng vi hos Yasmine innan vi drog.
AJUUUSTEEE, imorrn har jag utvecklingssamtal i skolan, inte kuuul... jag har somnat, jag kommer försent. Tror ni verkligen att mamma vill höra det eller? NEEj skulle inte tro det.
Men idag har jag varit och jobbat hos Johan...som jag har skrivit förut så sitter jag barnvakt åt Axel och Karin någrasöndagar och tisdagar. Men ibland kan det bli liiite tråkigt...
Idag var det även Fars dag. Tänkta vakna runt 8 på morgonen för att baka scones till pappa. Men ven, vi hade inte bakpulver. Så jag sov vidare och väntade tills pappa hade gått till sin Radio studio, för att börja baka en kladdkaka. Men sen var jag tvungen att dra till jobbet. Men närjag kom hem så var även min syster Camila hemma. Dom åt utan mig men vi åt efterrätt tillsammans och planerad var vi skulle fira jul och nyår i år. Det var trevligt och mysigt... Så grattis pappa på Fars dag :D älskar dig
...peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar