torsdag 20 maj 2010

Börja om på nytt igen!

Jaha, efter att ha blivit lämnad av min bloggkollega så var det dags för mig att börja blogga här igen. JAJA det kan juh oxå vara kul eftersom jag fick en heelt egen dator av mina föräldrar, mina systrar och min systers man Stefan. Tack till er!
Aja, detta år har varit spännande. Hittills har det varit som en stooor berg-o-dal bana. Men några nyheter har jag. Hade ett underbart förhållande som vara i 3 månader (det ända jag har att säga bara...), fått en bättre relation till min pappa och jag har fyllt hela 18 bast. Fatta!!! för 18 år sedan så föddes en liten flicka Macarena, 17 år senare byter hon namn till Lea och ett år senare är hon vuxen! Japp tiden går fort!!!
Första blogginlägget var ganska skönt. Vi ses tomowwor peeoooplee
FRID UT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar