måndag 24 maj 2010

I'm moving on

Okej folket, jag vet inte om ni läste bloggen som jag hade med min äslakde soulsister Arwiik. Men där kunde ni läsa ganska mkt om att jag hade ett underbart förhållande med en underbar kille.
Men en sak ska ni veta. Allvarligtalat vet jag inte varför han gjorde slut. Han kommer med anledning efter anledning och jag vet inte vad jag ska tro på. Jag trodde att han älskade mig för att han sa det. Jag trodde att han ville vara vän med mig för att han sa det oxå. Men nu vet jag naadaa...

Men nu ska jag inte sitta här och whiina. Som tatueringen som jag har..."keep on moving". Snart är sommaren här och då blir det en hel del om ska göras.

Men ändå, man kan inte sluta älska en person, iaf inte en sån underbar person som han var, efter en månad. Och såklart jag vill ha kontakt med honom. Han vet saker som ingen annan vet, jag berättade det för honom för att jag litade på honom. Jag vill vänta på honom. Men nu orkar jag inte mera.

I'M MOVING ON BIAATCH!
I min egna takt och på mitt sätt. Nu är det jag som äger leken och ingen annan. Jag har förändrats till en mkt starkare och mognare person. Jag gör vad jag vill, när jag vill OCH hur jag vill. Ingen ska stoppa mig, för att nu är det my time to shine!
Ville bara förklara hela grejjer.

Så folket...läst det här!!
WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER!

FRID UT!!! och bajs på er andra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar