tisdag 15 juni 2010

Mysigkväll hos familjen Rådahl

Dagen började med ett "trevligt" tandläkarbesök...usch hatar dom där hahaha
Men kvällen slutade hos älskade Ronja där vi myste ner oss framför tv med hennes bror. Det var trevligt och jätteskönt att bara ta det lugnt. Ja, jag gillar att ha några myskvällar framför tvn folket. Har fått ganska mkt "kritik" om att jag är ute på krogen ganska mkt. Men det är kanske för att jag älskar att...träffa nytt folk, prata med dom, DANSA! och ta roliga drinkar... Något fel på det? NEJ!!!

Aja, ska upp tidigt imorrn eftersom jag ska tvätta. Skit kul att vakna 10.00 för att man ska tvätta...njaa. Men det är så värt det pga att JAG DRAR TILL TUNISIEN PÅ TORSDAG!! Kommer att ta med med datorn så kan jag blogga lite om min underbara resa som jag ska på. TAGGAD? SOM F********N!

Aja nu ska jag sova... Nej jag ska inte sova ;)Nattens film blir denna
HeartBreakers
med
Jennifer Love Hewitt och Gene Hackman

FRID UT!...och bajs på er andra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar