tisdag 15 juni 2010

a trip to the future

Idag har jag och min älskade syssling Emilia varit hem till min mormor som oxå är Emilias faster. Hon bor tyvärr på äldreboende i Stenhagen. Men jag tror att hon trivs där. Det var mega mysigt. Vi satt och fikade med Wienerpekan och kaffe och pratade. Det var lite kul att jag var tvungen att översätta allt mellan min syssling och mormor eftersom Emelia inte kan spanska. Men mormor förstår lite svenska.När vi kom dit så låg mormor och vilade men när hon hörde att vi kom blev hon överlycklig och hoppade ur sängen till rullstolen. Så vi var där i nästan 1½ timme. Det var mega myysiigt.
Sysslingen Emilia
Nona Maria & Jag

Men tidigare idag har jag tvättat mellan 10-13 och nu måste jag springa upp till rummet och packa till TUNISIEEN :D. Hatar att packa...man vet aldrig vad man ska ta med sig och hur mkt -.- det kommer att sluta med att jag har på mig samma sak varje dag och ha fina party kläder till kvällen.Men efter Tunisien så ska jag jobba i 4 veckor. Tyvärr så skippar jag Öland Roots eftersom 1. Min bästa kompis inte kan åka med mig och 2. Jag vill inte vara på samma festival som mitt ex (FAST ÄN ATT JAG SKULLE ÅKA DIT FÖRST!!!!!!!!) Men aja, I'm the bigger person here och mkt mognare så jag väljer att inte åka. Ganska tråkigt men man kan inte göra allt i livet.
Istället för att åka dit ska jag ta den veckan i Sthlm med syrran och hennes barn. Träffa lite kompisar innan jag börjar jobba igen. Ska även träna en massa i sommar oxå. DANSA DANSA DANSA! LOÖÖÖVE IIT!

Aja, nu ska jag springa upp och packa och sen ska jag på bio med Ronja och Robin. Älskar dom syskonen.

FRID UT!!! och bajs på er andra =)

1 kommentar:

  1. Du borde uppdatera här lika ofta som du uppdaterar din status på facebook qvinna

    SvaraRadera