söndag 17 maj 2009

Födelsedagsfesten!!!

Från en tanke, till planering...till själva festen!!!!
Från att ha börjat planera festen med mina två allra bästa kompisar så var det lååång ifrån att det skulle bli så stort.
I en vecka så hade vi inte så många. Men sedan började folk skriva upp sig på listan och vi hade runt 100 st sista veckan. Dags att säga nej till folk...svar ja.
Men vad har jag glömt? Jo, VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG!!!!???
Eftersom vi inte villa ha en vanlig fest så valde vi att ha ett tema. Sommar-tema ;) så det blev en jättesnygg linne, och mina nya, heta SILVRIGA pumps från Bianco!!!!
haha, jag orkar verkligen inte skriva om allt som hände. Kan säga att jag blev rätt full och det var kul att mina föräldrar var där och såg det. Men dom blev inte sura =)...
Men bilder kommer gott folk!!!
peace...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar