lördag 30 maj 2009

Love me, hate me. Say what you want about me...

Att leva som en tonåring i Uppsala är väl sådär.Iaf för mig när jag har skolan, betygen, familjen och vännerna att tänka på. Men tyvärr prioriterar jag fel. Skolan kommer tyvärr på andra plats om jag måste erkänna det. Då är Melinda börjar gymnastiet, Yasmine kommer säkert att fortsätta som hon gör, kör stenhårt med skolan och träningarna. Och älskade Emma ska till Chile.

Aja, snart är skolan slut och det ska bli riktigt skönt att ha sommarlov och jobba för att tjäna lite money, money, money. Jag ska även vara i Sthlm mkt och dansa med Bounce på deras Dance Summer Camp. Det ska bli skönt, kanske hittar tillbaka till dansen. Men mera händer som att sola, bada och träna på F&S.

Sen min, Emmas och Melindas födelsedags fest har det inte hänt så värst mycket. Men igår var det dags att fetsa på Candy - sommarfest i Fyrispark. Det var jättekul för att jag var med Cecilia, en tjej som jag träffade när jag jobbade på Sthlm Open. Tydligen bor hennes pappa i Vänge och hon skulle spendera helgen där ute. Annars bor hon i Sthlm.
Men det var jättekul och jag dansade riktigt mkt. Älskar att dansa :D...

Vad mer ska jag skriva? Har inte så mkt att berätta... Men ha det bra

peace...

1 kommentar:

  1. haha du ska se vad jag gör i skolan just nu... jag är inte närvarande. Men visst försöker man ;)
    Jag blir så glad att du vill hitta tillbaka till dansen. Det äe lixom där du ska vara tycker jag! Du blir så glad av deT!
    <3

    SvaraRadera