söndag 10 maj 2009

Stay alive...

Den här veckan har varit ganska jobbig. Men äntligen kom helgen. Trodde att det skulle vara kul. Men några tråkigheter kom lite här och var.
På fredagen åkte jag till Sthlm och fick även sällskap på tåget och tunnelbanan. Först åkte jag tåg med Marina och Kid. Men Marina klev av i Märsta. Men Kid skulle åka ända till Bagis, vi åkte till och med samma t-bana :D. Träffade även Jessica, Niklas, Stephen och Jake.

På lördagen var det dags att åka till Orion teatern för att kolla på Bounce's nya uppvisning. Caution-att övervinna sin rädsla. Riktigt kul, fick även dansa av mig och dansa i skumbad :P. Tack älskade Nori att du frågade om jag ville följa med.
Efter det åkte vi in till Uppsala igen...

Kvällen skulle spenderas med Melinda. Men hon mådde inte så bra...Så jag stack ner till stan och döda tid med Arias, Teo, Antonio och William.
Men efter ett tag stack jag hem till Sofia för att leka med henne, Teresia, Emelie och Mattias "Malte"... Vi hade kul och sedan blev vi bara tre små trötta nördar som sitter och spelar "Familje Geni"

Idag var jag till min mamma ute i Österbybruk och firade min födelsedag med Walters (mammas sambo) syster Marie och hennes familj, Mats, Simon och Emil. Och Walters mamma kom även med hennes man Stig.

peace...(PS. lite hjälp med partymusik..Skriv skriv skriv )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar