lördag 30 maj 2009

Uppsala goes Las Palmas?...

Efter en härlig festdag med mkt dans och folk som man inte alls trodde skulle komma, så behövde man en härlig dag som denna...
Vaknade kl 11.20 och ser att solen skiner. Så jag gör som jag alltid gör på sommaren. Tar på mig min bikini, tar min solstol, mobilen, datorn och frukost. Och sen är det bara att börja sola, dunka musik och äta frulle i stekheta solen :D Naaajs som faaan...

Efter att ha solat ganska länge tog jag mig till duschen och smsade Melinda för att gå på stan med henne. Haha, jag fattar inte varför jag alltid har kul med henne. Och när jag har problem så lyssnar hon. Men den där tjejen kan verkligen muntra upp mig och skämta bort allt.
15.30 träffade jag henne untanför hennes port och vi stack ner till stan för att leta efter en liten morsdag-present. Haha, men Melinda skulle tydligen köpa en present till sin mamma som hon själv kunde använda. Så det var bara att leta efter en present till henne typ...
Vi träffade även Johan W, Melindas bästa killkompis. Riktigt skön skille haha. Så vi satte oss vid ån, jag köpte en cupido sallad och Melinda köpte en glass från McDonalds.

Den här dagen har alltså varit riktigt härlig. Men nu ska jag dra mig hem till Aron och leka med honom, sofia, teresia, Malte och Anton :D...bye bye

peace...

1 kommentar: