söndag 31 maj 2009

Händelserik helg...

Okej, igår var det varmt. Men idag var det överdrivet varmt :O...
Igår kväll var det jättetrevligt med Rettis, Sofia, Anton, Malte och Aron.
Vi drog hem till festliga Aron och rökte vattenpipa, drack te, lyssna på musik och (som vanligt) pratade om konstiga saker... Men det var riktigt mysigt

Idag vaknade jag och solade i ungefär 1½ timme sedan var det dags att dra hem till min kära mamma och fira morsdag och hennes sambos födelsedag. Det var trevligt och mysigt men det var fööööööör mkt mygg för att jag skulle palla att vara där lite längre. Så jag och min bror tog bussen in till staden (uppsala).
Nämen, vad ser vi när vi kommer hem till pappa? Jo en liten springade Teo och hans pappa Stefan. Och Camila som har kommit Norge för att vara med nära och kära. Så det var en liten släktträff...


välkommen hem Camila :)
Nu ska jag ut med hunden och sedan duscha och sedan gå och lägga mig för att imorrn börjar den sista allvarliga skolveckan för den här terminen... Riktigkt skönt att jag slutar den 3 juni!!!

Har även fått ett par jättefina örhängen av Melinda och idag köpte jag ett par solglasögon från Prestige... 179:- på Åhléns, meee looooove!!
peace...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar