torsdag 11 juni 2009

changes...

Idag, äntligen idag gjorde jag sista matte provet för årskurs 1. Nu är det bara att njuta av sommarvädret... haha, skojja. Vad F*N är det med vädret? Det känns som höst.
Nu sitter jag här
hos mamma och tänker på vad jag ska göra framtills den 22 juni.
För att den 22 juni börjar jag sommarjobba som elektriker på Sandvik i Gimo...
Imorgon är det avlsutningsdags på Österbyskolan. Styvbror William går ut 9:an.Sedan drar jag in till Uppsala och äta den traditionella avslutnings-lunchen med mamma, pappa, Camila och Nico. Det är alltid lika mysigt :D

Har även kommit fram till att jag måste färga håret, jag ska bli svarthårig igen, jag ska även klippa mig och sedan köpa löshår på Ebony i Sthlm :D. Jag vet "Kolla hon ska köpa extensions, fan vilken fjortis" men nej, eftersom mitt hår är jätte slitet och jag älskar långt hår så står jag fast vid min beslut ;)
peace...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar