torsdag 4 juni 2009

Keep my feet on ground and my head in the clouds...

Jaha, då var skolan slut... FÖR VI HAR PLUGGAT FÄRDIGT OCH SKOLAN DEN ÄR SLUT, OCH SOMMARLOVET BRÖJAR OM BARA NÅN MINUT, skrek jag på väg ifrån skolan. Otroligt skönt att ha en lång och härlig sommarlov med jobb, vänner,bad och mkt mer...
Eller sommarlov och sommarlov, jag måste tillbaka till skolan måndag, tisdag, onsdag och torsdag för att kompletera en massa upgifter och göra ett matteprov för at få G i matte A. Men det är värt det...

Sommarlovet firades med mat och vänner. Vi skulle faktist vara ett helt tjejgäng som skulle äta alla tillsammans men det slutade med att vi splittrades för att alla ville äta olika. Så jag, Sanna, Joppan och Isabelle stack till Pinoccioh (eller hur det nu stavas) för att äta pizza, och det var jääääävligt gott och värt pengarna... Efter det var det bara att möta upp resten av tjejerna och äta glass vid ån... Becca, Emelie, Linda och Tess
Efter det stack jag och Becca hem till Festilga Aron (jag vet att du gillar namnet ;P) för att röka vattenpipa. När vi kom dit var även Calle där. Sedan ramlade det in folk typ Malte, Anton, William och Marco...
Många bilder togs, musiken, vattenpipan var igång hela tiden... och mycket skratt. Så ska det vara och den kvällen fick inleda mitt sommar lov!

Imorgon är det dags. Studenten för många.
Pontus
Emilia
Alexander
Marcus
Jennifer
Men imorgon ska jag bara på två studentmottagningar. Hämta Pontus vid Bruksgymnasiet i Gimo och sedan åka hem till hans mamma. Men sen ska jag även iväg till min älskade kusin Emilia som tar studenten från Internationella gymnasiet i Uppsala. Men vi ska bara till hennes mottagning i Bälinge...
Grattis styvbror Pontus :D du klarade det...imorrn får vi se betygen ;)

Grattis Emilia, äslskar dig och var försiktig nu med supandet... iaf nu när du inte har skola ;)
peace...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar