måndag 1 juni 2009

I'm just gonna take a minute and let it breeze...

Snart är det sommarlov och det ska bli skönt. Jobba ochkomma bort från Uppsala. Snacka om att man har problem här. Och jag orkar verkligen inte.

Nu sitter jag i skolan och är ganska glad för att jag fick veta att jag, Malin och Mikaela fick VG på vår super coola reklam film "SuperChew". Ganska coolt att klara av en sån grejj och verkligen få lära sig om film och sånt.
Den här linjen som jag går nu får man göra ganska olika grejjer och det är det som är kul med linjen. Men ändå är jag osäker om jag nu pallar gå kvar. Alla säger att det bara är första året som är jobbigt med all teori. Det kanske går över under sommaren annars går jag och pratar med Syon.

Som jag skrev på rubriken " I'm just gonna take a minute and let i breeze..."
Den meningen kommer från en jätte bra låt!

K'naan - Take A Minute

lyssna på den :D

peace...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar