tisdag 30 juni 2009

I wish it would, would be that good...

Håll ut, bara några dagar kvar...
Nu är det endast två dagar kvar på jobbet. Sen är det sommar, sommar och mera sommarlov. Det ska bli skönt att få sova ut. På torsdag drar jag in till Uppsala efter jobbet och sedan är jag i Uppsala hela helgen så att alla vet.
Men sen är det 80% säkert att jag drar till Hultsfred med min bror och hans kompis... Det ska bli sjuuuukt kuuuul. Jag vill verkligen se Promoe, Petter och The Killers. Men andra vill jag också se.
Idag efter jobbet så åkte jag hem, satte mig i solen med mbilen som spelade msik. Jag läser en jätte bra som heter "Knappt Lovlig" och den handlar om n tonårs tjej som är tvungen att flytta ut på landet... tack att författaren fattar att det är jobbigt...
Nej, nu ska jag susa peace...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar