torsdag 30 juli 2009

C'mere girl, c'mere girl, c'mere girl, BouncE...

Nu är det klart, nu är det klart, nu är det klart!!! Nu är jag fullbokad i två hela veckor från och med måndag!!
För att på måndag ska jag på dansläger i Sthlm med BouncE :D jag är så sjukt jävla pepp och nervös, gaaaah jag tror att jag kommer att dööö!

Jag dansar mån-fre två ggr om dagen, och lektionerna är 1,5 timme. Det är ganska skönt att jag inte börjar så tidigt heller. Första lektionen börjar kl 15.00-16.30 och sedan den andra börjar kl 18.20-19.50. P.g.a tiderna så ska jag inte till URF som jag hade planerat. Men hallå jag ska inte klaga. Fan jag ska dansa med BouncE. Jag känner sjuukt många som vill göra det och nu har jag chansen. Det ska bli riktigt kul att visa upp vad man kan eftersom jag alltid har varit osäker med just dans, jag hade ett stort självförtroende när det kom till gymnastiik men den dog när jag bröt armen. Men den som jag vet har ett stooooooort självförtroende inom dansen är Emma, men tyvärr är hon inte här och kan ge mig stöd.

Den 11 aug är det dags för Super Jam i Vitbergen, Södermalm, Sthlm. Feta cool uppvisning/danstävling inom street. Det är tredje året jag ska dit och det blir med Melinda som jag har planerat, men den som vill hänga på är så välkommen så :). Den börjar kl 19.00 men jag vill vara där så tidigt som möjligt för att få en bra plats. Det är alltid sjuukt mkt folk. Det är juh gratis ;)...
Dagen efter är det dags för att dra till Danmark med pappa och en massa andra chilenare!! Fan vaad kuul det ska bli att se Danmark-Chile!! Men eftersom Danmark spelar hemma match så kommer dom att ha röda tröjjer. Så jag har läst på olika forum om vad alla chilenare-supporter ska ha. Vi ska ha vita tröjjer!! "los angelitos de la roja" kallar vi oss ;). Jag och pappa tar tåget från Sthlm ganska tidigt och vi checkar in på hotell i Danmark. Det ska bli kul för att jag och pappa har inte väääärldens bästa "Far och dotter"-relation. Men vi ska ha en heeel dag i Danmark innan matchen som börjar kl 21.00. Sedan är det efterfest!!

Nu ska jag fixa mig, btw så har jag klippt mig och låst in min plattång, from now on kommer jag ha mitt lockiga/vågiga hår... yeey -.- har inte vant mig riktigt men det kommer...

...peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar