tisdag 21 juli 2009

Dagen började med att jag träffade min mamma på stationen för att sedan ta tåget in till Sthlm City. Det var längesen jag och hon gjorde något bara hon och jag, så det var jätte trevligt att bara lämna Uppsala ett tag. 

Vi åkte hit utan några speciella shopping mål, om man säger så. Men vi hittade några saker som:

En tröjja från Monki för 150:-

Skor från Etnies 350:- (ord. pris 899 till 499 med 30% rabatt)
Mamma köpte en klänning på Lindex för 200:-
Vi gick även till Pizza Hut och åt lunch, sedan tog vi en glass...mm rico!
Och nu är vi hemma och chillar lite :)
Imorgon drar jag till Utö för attt träffa min syster, Stefan och Theo. Dom väntar på mig där för att vi ska ut och segla yeeeeey, vad kul älskar att segla... :D:D. BTW så kommer bilderna från Hultsfred upp när jag kommer hem till pappa, vet ej när...  ha det bra gott folk!

...peace

1 kommentar: