söndag 5 juli 2009

My faith in you was fading ... and now you are gone...

Nu har jag äntligen jobbat klart på Sandvik i Gimo. Och jag kan redan nu säga att jag har lärt mig ganska mycket. Och nu menar jag det. Jag kan även säga att jag har haft jättekul med dom som jag jobbade med och med dom man inte jobbade med så mycket. Tack för allt killar!!

I fredags så började jag dagen med att sola med min kära mamma. Jag vaknade av att min mobil vibrera och då såg jag att jag fick ett sms av min mamma där det stod "Kom och sola med mig =("
Sola, äta frukost, läsa tidningar och lyssna på musik...kan det bli bättre eller? Men sedan vaknade min bror och vi började snacka om hur vi skulle göra med Hultsfred. Problemet med Hultsfred enligt min mamma var att jag var för ung. Asså ibland känns det som om dom inte tar mig som en 17 åring, nej dom kollar på min längd och tänker "Nej, men hon är liten..." Det kan vara ganska jobbigt och därför får jag utbrott.
Men vi lyckades övertala henne och hon hade några regler:
~Jag får inte dricka någon alkohol...
~Jag får aldrig lämna Nico
~Om jag ska på toa (t.ex) måste Nico följa med...
Så nu är det 100% säkert att jag, Nico, Jesper och Jespers kompis. Biljetter klara, festivalbuss-biljetter klara, sovsäck klar, tält klar, liggunderlag klar...AND WE ARE OOOOON ROOOOLL!!
Men dagen var inte klar där, nejnejnej, sen var det en liiiten grillfest med min älskade vän Yasmine som sedan gick vidare till en lite suparkväll hos Astrid haha. Filippa, Lollo, Astrid, Yasmine och jag var heelt vilda. Dansade, sprang runt, drack och hade det jättekul i lägenheten och balkongen haha. Men sen blev vi sugna på att dra ner till stan för att kolla läget där. Så vi travade ner till donken (ofc). Träffade en tjej som jag inte alls gillar så mkt nu för att hon verkar lite konstig mot mig nu. Och den personen som läser det här (du vet vem du är) Grattis Du har vunnit, men Ni har förlorat ändå... fan vad jag är besviken, trodde aldrig att det skulle gå så här långt.
Lördagen var en mysig dag, först åkte jag och min pappa till Musikens hus för att träffa Camila och åta lunch, riktigt gott. Sedan träffade jag Astrid, Yasmine och Filippa för att luffa runt på stan. Sedan hem till Astird haha där vi alltid har kul (tydligen)
Sen hem och träffa Sofia, vi drog till donken vid fyra mackarna och sen hem till Becca för att leka med henne och Anton...
Som ni nog har fattat, jag tar mina vänskapsrelationer på allvar...
...peace

1 kommentar:

  1. hahaha den lilla kvällen med liiite grill och liiite drick! xD *asg*
    kul var det iallafall!

    SvaraRadera