onsdag 28 oktober 2009

Lets have some fun...

OJOJOJ, har varit ganska dålig med bloggen men har inte orkat skriva hehe....

Nu har ännu ett Sthlm Open år flugit förbi. Men i år jobbade jag med ordonnans. Kanske inte världens roliagste. Men om gruppen är bra, chefen är bra så blir det düünder people, düünder. Vår chef blev även Årets funktionär, så lite stolt är man för hans skull.

Annars har det varit ganska lugnt i Uppsala, har varit med roligt folk. Saknar även Emma som ska stanna lite längre än vad hon sa från början. Och min 18-årsdag är redan planerad... haha
Det går bra med dansen. Kommer fan i mig aldrig sluta dansa!

Men gaah, jag saknar fan jobber, jag saknar Tove, Onur, Oscar, Ludde, Sara och världens bästa och roligaste chef Erik. Nästa år blir det düünder people!! Café Opera varje kväll ;) jobba som galningar, funktionärs-kryssning mohahaha. düünder fan.

Ajuste, nu har även min syster hunnit bli 23 hela år och Theoman har fyllt 3 år...grattis till er båda... vet inte vad jag ska skriva.

...peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar