lördag 10 oktober 2009

Well I say show me the way...

Ännu en underbar fredag i Uppsala stad. Jag är verkligen tacksam över det vänner som jag har här.
Efter skolan så gick jag på stan med Majja (marina). Sedan åkte jag hem, vilade lite för att sen se ett väldigt uppmuntrande sms från älskade Sanna.
"Festsugen? <3"
Och svaret var
"ganska".
Jag skulle leka med Astrid, men den där tjejen är alltid festsugen så jag tog med henne hem till Sannas kompis Robert som bor ganska bra till i innerstad här i Uppsala.

När vi kom till höghuset så visst vi inte vilken våning vi skulle till. Men sen hittade vi rätt men ingen Robert där. Så vi var 7 tjejer och en kille Jonas. Då vi roade oss med Charader i väntan på Robert som skulle hämta tre kompisar, en av dom som var Sannas pojkvän.

Det var mega kul, träffade även den kända bloggerskan Paow. OMG OMG OMG...zZzZzZzZzZ... jag ska inte säga något. Äh skit it...OMG jag har aldrig träffat en "känd" person som är ganska...ytlig av sig. Guuuud vad jobbig människa...
Men aja, jag var glad att jag kände ganska många som var där. Iaf Astrid som jag drog med mig :D...
På något konstigt sätt så har jag och hon alltid kul tillsammans. Men det är för att Sanna räddar våra fredagar med sina små planer.

Astrid, du är nog den roligaste och skönaste tjejen som jag har träffat på länge. Är så glad att vi är vänner nu <3

You are my soulmate, vi är som gjorde att vara vänner gumman hihi

1 kommentar:

  1. hahahah fyfaaan vaaa dunder inlägg där lea hahaha :D niceness jaaao WE ARE THE PARTY SOULEMATES! :D

    SvaraRadera