torsdag 1 oktober 2009

Tell me how come...

Igår var det dags för dans. Jag kallar det även som en liten "comeback" för min del. Men det var kul =). Trodde att jag bara skulle känna Astrid, men sen träffar vi Yasmine som jag trodde skulle gå en klass över oss. Men nej, hon valde F2 med Thomas. Men det gjorde även Hampus Hoh och Frida ( som jag känner genom Astrid Odén).
Men dansen var kul, vi gjorde tre olika koreografier och det var en liten utmaning för mig eftersom jag har väärldens fiskminne.
Efter dansen var det raka vägen hem och kolla på Grey´s =D

Idag hade vi nationella i engelska A, men heelt plötsligt hör vi väärldens oljud. BRANDLARMET! Okej, ingen fick panik men ingen visste inte alls var man skulle möta resten av klassen. Men jag gjorde något smart. Jag gick mot nödutgången ;)...
Men asså, snacka om att vi har galet konstig mötesplats :O Alla fick inte plats där vi skuooe mötas (en parkering) så många stod på gatan. Och det var bara en barndövning, men om det var en riktig brand och om brankåren hade fått komma så skulle kanske hälften av alla som går på GUC bli påkörda :O, det tycker jag är dligt och ska ta upp det med elevrådet!

Men här kommer lite bilder från dansen...
Så här kan det bli om man inte har dansat på ett tag...
AREEEVIIIIK är god att slicka på...
Mongoliiiita från Mongoliet och Mongo från Kongo <3
Man blir lite hypertrött på bussen... ...peace

1 kommentar:

  1. Vi är ju så sexiga. Det är HEEEELT unbeliveble!
    (astrid kommer slå dig för den bilden hehe..) Men nästa gång tar jag med kameran igen

    SvaraRadera