måndag 5 oktober 2009

We got that new "WE are singel girls"-swag... ;)

Ja du, ännu en måndag avklarad. Och en helg avklarad ;)

I lördags stack jag till Sthlm för att leka med kattiga katten Malin, mjau... Men hallåå, vad förstörde mest. Jo, vädret! Men det var fortfarande mys. Vi gick runt och snackade om allt mellan himmel och jord...
Malin var ute efter en skjorta, skor och en tjocktröjja. Och dagens färg var LILA! såklart! Gaah vilken snyggfärg. Själv tycker JAG att jag passar sjukt bra i det.
Så jag köpte en lila högkrage tröjja med dragkedja från Bikbok 199:- och en lila mössa från Carlings för 99:-
Hallå man måste matcha klockan SOM JAG SKA FÅ IMORRN :D

Sen ville jag träffa Samuel, men killen låg hemma hos sig...bakis -.- det är inte så jävla kul att vara med en person som är bakis. Men precis då ringde min syster och sa att hon kanske kunde fixa in oss på Pablo Fransisco som var i Uppsala. Asså shiiet vad man garvar när man hör honom. Killen är sjukt bra på att imitera folk och göra olika ljudeffekter. Men han är klockren när han ska låta som Arnold Swarchenegger.

Efter det så stack jag hem, fixade mig och drog till David Thaléns födelseddags fest där jag träffade Martin Levin som bara hängde inne i köket...

Jag har fått ett litet arbete. Varannan söndag sitter jag barnvakt åt två småbarn. Karin, 2 år, och Axel, 3 ½ år. Deras pappa är en god vänn till Walter och mamma. Det känns kul att hjälpa till. Och barnen är underbara.
Jag sitter barnvakt i två timmar och leker med barnen, ger dom middag och sedan ger jag mig av.
Men jag gör det inte gratis ;)...lite cash får man juuuuhe



Rubriken: Jag och Malin, Dom två "bästisarna" i klassen. Tjejen som jag verkligen kan snacka om allt! Tyvärr sån har hon gjort slut med sin pojkvän. Men hallå, nu är det hon och jag mot världen ;). Vi har även bestämt att vi ska fixa blindedejts till varandra hahaha. Jag bangar inte på det ;)

Efter skolan idag, stack jag, mickan och malin och rasta av oss på höstmarknaden här i Uppsala...myyysigt värre. Vi köpte två donuts var. Men vi åt bara en var haha. Resten (tre st) gav vi till min syster Camila eftersom hon bjöd oss på fika på UKK...

...peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar