tisdag 13 oktober 2009

Take a look at yourself and then make a change...

Ännu en helg har flugit förbi i denna svenska höstperiod...
Efter fredagens trevliga chillkväll hos Robert så var jag bara tvungen att kolla in den där Paow. Och vad skrev hon?!?!?!?! "Pundarfest med osminkade brudar" OMG, måste man sminka sig så sjuukt mycket som henne eller? 

Lördagen började med en ganska sorglig men solig dag. Jag var till Phonehouse och lämnade in min mobil på lagning. Trodde att den bara hade döda pixlar...men det var ganska fel. Spricka i displayen, några knappar som inte fungerade, färg på knappar som var borta, USB-grejjen var kapout...dead and gone... 8 fucking veckor innan den kommer tillbaka till mig!!!!
Nu går jag runt med en fucking tegelsten...

Sedan var det dags att festa lite i Eriksberg. Har inte så mycket att säga om den... Hon som fyllde år var allmänt jobbig och full. Tappade tårta på soffan och då blev jag irriterad och bara ville gå där ifrån...

Mer kommer sen... har lektion nu "/
...peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar