måndag 13 april 2009

Dead and gone...

Nu har det kommit igen. Jag vill verkligen inte vara kvar i Uppsala. Jag vill flytta. Hatar folket, falska som faan...

Om ca 2 månader flyttar Emma till Chile. Vad ska jag göra då själv i Uppsala? Du, Emma, du håller mig nere på jorden. Med dig kan jag vara mig själv och det är ganska svårt för mig, iaf nu. När du drar, då kommer jag att förändras. För att det är med dig jag kan prata med om allt. Vem ska jag prata med? Vem ska jag gå till när jag har något att berätta om? Vem ska ta din plats i ett år...och vem ska ta min plats?
Nej, ingen ska få ta din plats. Jag vet att du trivs i Chile och har dina kompisar där, jag lovar med hela mitt hjärta att jag förstår det.

Dom senaste dagarna har jag sett in i framtiden. Om Emma lämnar mig kommer jag att bli som jag har varit i tre dagar...ute sent och inte gör ett skit med kompisar.

1 kommentar:

  1. livet är hårt. Uppsala suger getpung. Och du kommer klara dig! Det vet jag. Du är stark!
    <3

    SvaraRadera