torsdag 16 april 2009

Trög skoldag...

Efter att ha värsta derpi-attacken så vill jag bara komma bort från Uppsala. Jag trivs som fan i Sthlm och det är där jag vill bo. Men vet ej var jag ska bo. Hos min syster kanske? Men det är lite svårt, jag vill inte bara komma dit och störa hennes familj ändå om jag kommer dit ofta och tar han om deras son Theoman.

Nu sitter jag gär i skolan och jag börjar om en halvtimme. Matte tjooohoo...Jag har varit överdrivet trött hel veckan och vill bara komma hem och sova. Min älskade mamma vill även att jag ska sluta från min cheerleading och det suger. Men vad ska man göra? Jag kan tyvärr inte komma till träningen på egen hand. Det är bara att fortsätta träna på Friksis och Svettis och jag lovar med hela mitt hjärta att jag ska ta tag i det. Nu sk ajag gå och köpa ett äpple eftersom det är dåligt att äta godis ;) Vi har nämligen haft en timmes Näringslära med älskade Olle mohahahaha

MVH


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar