måndag 6 april 2009

LovLovLov

I helgen hände ganska mycket....igen...


Fredag: I fredags efter skolan träffade jag älskade Emma på stan. Vi hade kul och gick runt.Kollade på skor och kläder inför våren och sommaren. Men jag fick sedan ett samtal av Beccs som sa att vi skulle få lift till Tess som bor ute i Funbo.

FEEEEEEEEEST I FUUUNBOOO!!!! Så sjukt kul det var. Tess som fyllde 17 år i fredags hade en liten fest hos sig mitt ute i skogen där hon och hennes familj bor. Massa gött var det med, smörågstårta och sedan tårta...x2, Party Party med tjejerna. OCh sedan kom PartyPrinsen Pero...som var lite, tråkig...

Mot kvällens slut var jag så jääävla trött, så jag och Emelie sov lite på soffan där alla andra satt och skrek och skratta.
Men kvällen var lyckad riktigt kul, folk som man kände och inte kände...som man känner nu ;)

Fullast: Sanna såklart. Party prinsessan hahahahaha

Lördag: Lördags morgon kom Beccas pappa för att hämta mig, Sofia, Johanna och självklart Beccs. GUUUD var skönt för att jag fick veta att det var ca 5 km till närmaste busshållplats. OMG :O...nej tack jag avstår.
När vi kom in till Uppsala så bestämde jag och Sofia för att gå ner på stan och njuta av det fina vårvädret. Så jag åkte först hem till min pappa för att byta om och lämna lite grejjer sen gick jag till H-stam för att möta upp henne.
MYYYYYYYYYS VÄDER MED SOOOOOOOOL!!! vi köpte varsin glass på McDonalds och gick till ån för att sitta där. Vi snackade och skrattade som faan. Men sedan var det dags för mig att åka hem till min mamma...

Söndag: På kvällen träffade jag äntligen Miss blonde Hanna och Emma, vi var på stan på kvällen och degade lite. Men vi skulle även träffa Arias. Haha, men killen lyckades somna och jag ringde och smsade. Men när jag sitter på bussen hem så får jag ett sms av honom där det stod att han somnade hahahahahahahaha...Aja, vi har lov hela veckan så man kommer att träffas skiita mycket..

Nu gott folk ska jag börja fixa mig för att jag ska hem till min syster Ivannia. När jag kommer till Sthlm ska jag åka och hämte Theo Feo Lingonsylt på dagis och sedan går till parken och leka lite. På kvällen kanska jag till träffa min äslakde vän Lady Malin...men bara kanske...

Saknar Dig Camila, och dig med Herman...ses den 29 April tjooohoo!!!

Kolla in deras blogg!

Peace...

1 kommentar:

  1. verkar som om du haft en bra början på lovet. Najsness! :D


    (kommentera på bloggen)

    SvaraRadera