onsdag 22 april 2009

jobbig månad...

Den här månad har varit lite jobbig. Och jag har börjat sakna min syster jättemycket. Har behövt en syster som henne att snacka med. Men som tur är har jag vänner med. Men man saknar fortfarande den syster som alltid har varit med om det man går igenom nu.

Saknar Dig Camila, längtar tills den 29 då både du och Ivannia kommer hem till pappa.
Men vill även ha dig här på min födelsedag...

Som sagt har den här månaden varit ovanligt jobbig. Har varit jättetrött och mått illa nu i tre dagar. Det kan bero på att jag har ätit ganska dåligt. Så jag har lovat mig sjävl och andra att börja äta mera.
Jag har slutat från min Cheerleading för att min mamma lyckades få ur mig det. När mammor vill något så får dom precis som dom vill.
Men inte bara det har varit jobbigt. Skolan också. Guuuu´, vill bara ta studenten. Men jag kommer fortfarande sakna klassen då.

Nu är det även på gång. Min, Emmas och Melindas 17 års fest. Eller som vi kallar den "Pre-summerparty´09" mohahahaha...
Det ska bli sjukt kul.

ValborgValborgValborg. Japp, Uppsalas höjdpunkt kan man kalla det. Till och med Camila flyger in från Norge för att fira Valborg...
Vad ska mina små bloggläsare göra? Jag vet att jag ska hänga på stan och resten vet jag icke. Men någon mysig fest här och där blir det.

Peace...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar