lördag 11 april 2009

S O M M A R T I D E R !

Sommartider hejhej Sommartider!!!

Sjukt skönt att våren är här. Men idag var det en riktigt sommardag så jag och min pappa Nelson tog tag i att fixa min cykel. Så nu gott folk ska lilla Lea börjar cykla överallt. Förutom hem till min mamma.

Jag har glömt att skriva att jag och Melinda träffades i tisdag i Sthlm. Med den tjejen har jag alltid kul. Vi har aldrig bråkat bara haft lite småtjaffs haha.
Men eftersom jag redan var i Sthlm och inte skulle göra så mycket så tänkte jag att Melinda kunde komma ner och möta mig eftersom hon ändå skulle komma in på kvällen.

Så jag vaknade den underbara tisdags morgonen och lämnade Theo på dagis, gick hem igen och fixade mig. Sedan åkte jag ner till Centralen för att möta Melinda för att sedan träffa min syster för att äta lunch med henne.
Jag och Melinda tog första bästa t-bana ner till S:t Eriksplan för att möta upp Ivannia som var med sin kollega Amy. Vi gick till ett sjukt mysigt ställe och åt.

Sedan började min och Melindas äventyr. Hitta en bal klänning, kjol och en massa andra grejjer som Melinda hade på listan. Vi började att ta oss ner till Oden plan men bestämde oss snabbt att hitta vägen till Stureplan. Efter Stureplan gick vi till Kungsträdgården där jag köpte en cola (Jag har blivit beroende igen) och sedan in till inner city. Vi köpte en Mocha frappe och satte oss i solen och tittade på folket och pratade...

Efter det gick vi till Ebony för att Melinda skulle hitta löshår som hon ska ha till balen. Efter det fortsatte vår varndring. Nör hon hade hittat allt var vi båda jättesugna på italiensk glass. Så vi gick på gågatan ner mot Gamla stan. Där hittade mi en jätte mysig italiensk glass bar. Vi köpte varsin glass och gick mot slottet. Och där slutade vårt äventyr, men det kommer fler ;)
peace

1 kommentar:

  1. DET VAR GLASSKIOSKEN MEL O JAG HITTADE!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3 den glassen är helt sjukt god!

    SvaraRadera