söndag 16 november 2008

brrr, it's cold today....

usch, det är juh sjukt kallt nu. Jag var nyss ute med hunden och jag höll på att dö.

DET ÄR SÅ JÄÄVLA KAALLT!

Dagen spenderades hemma med min mama i Österby bruk. Vi gick en promenad runt där med Walter, sedan gick vi hem och åt lussebullar.
Ibland kan det vara riktigt jobbigt att åka dit hela tiden. Man vill juh inte sitta på bussen i 1 timme för att träffa sin mamma liksom.
Det saknar jag. Att ha min mamma nära mig hela tiden. Bara gå till ett annat rum för att prata med henne, istället för att ta en telefon och ringa och bara höra hennes röst.
Men när jag åker hem till mamma så saknar jag min pappa. Vi har inte världens bästa "far och dotter" relation. Men man vill ändå ha sina föräldrar tillsammans.

Runt 18.00 tog jag bussen in till Uppsala. Kom in runt 18.50, iaf till Nyby Gård. Och det man inte vill höra kommer just då
- Maca du måste ta ut hunden!
GAAAAH, det är juh shitkallt, men okej da...
Men först kollade jag på Gossip Girl, sen pratade jag med Hanna på msn.
SEN gick jag ut med hunden och så passade jag på att ringa Emma (min bästa kompis). Vi har inte prata på evigheter, det var kul att prata med henne.

MEn jag fick även höra att hon ska till Göteborg på fredag för att tävla i taekwondo...
lite surt för att jag tänkte vara med henne i helgen...menmen

aja ska sova nu, det är en ny dag imorgon...SKOLA =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar