måndag 17 november 2008

Ny skola...Nytt liv?

Dagen började med att vakna runt 6.45,
platta håret, sätta in linserna, sminka sig.
SEN kom jag ner och åt frulle och sen borsta tänderna.
Tog bussen till stan och träffade Mikaela,Marina och Kid på bussen
till skolan.

Nu har jag gått på GUC nästan ett halvår. So far so good. Har hittat
min plats i klassen, träffat nya människor som jag kan hälsa på och prata med.
Jag har även lärt könna några killar och en tjej som går i 2 och 3,
samma linje som jag går på. Jävligt skönt folk att hänga och prata med.

Lärarna gillar mig och jag har visat vem jag är när jag både är glad och sur, och där i mellan.
Han även somnat på flera lektioner och sånt...menmen, den där linjen dödar en långsamt.

Men hur är det nu?
När alla började en ny skola sa alla "Ny skola, Nytt liv", var alla redo på att förändras eller?
Alla var det förutom jag.
Men jag har nog förändrats, enormt. Men jag känner inte det. Alla säger iaf att jag ar gjort det.

Man har tappat jävligt många vänner på vägen, men är det saker som händer eller? Jag kan verkligen inte leva utan mina vänner.

GAAAAH...aja, ville bara få ut den där lilla irriterande tanken ifrån mitt lilla huvud xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar