söndag 30 november 2008

Första Advent

Gårdagen var heelt och hållet lyckad, tyvärr inga bilder.
Clas, Jakob, Philip, Rebecca, Elise, Caroline, Cissi, Jenny, jag och Emma. (Emma tog Christoffers plats eftersom han inte kunde komma =( ). Jag och Emma tog tåget kl 18.09 från Uppsala. Kom fram, tog ut pengar och varndrade ner till Stureplan där vill skulle äta på "T.G.I Fridays". När vi kom in var det fullt hus och hela gänget var glada. Det var riktigt kul att träffa alla och speciellt Philip som kom till Sthlm ända från Göteborg.
Sen blev kl 21.00 och alla var klara, vi gick ut och sa hejdå =)

Idag vaknade jag och Emma runt 10.30, vi fixade oss för att jag skulle hem till min mormor och Emma skulle hem.
Min mormor var ovanligt glad idag, träffade även min morbror Pepe och hans son Andres igen. Alltid lika kul att 1/3 av mammas familj träffas. Sen gick jag, mamma och min käre bror på stan och fikade på Coffee house by George...



Sen kl.16.30 var det dags för min och pappas "första advent"- tradition. Vi åkte ner till slottet för att titta på fyverkerierna, Riktigt fina och coola var dom i år, men det var inte den bästa som jag har sett =)

Här är lite bilder från ikväll =)










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar