onsdag 26 november 2008

ljudtekniken

Nu sitter jag i skolan. Jag och Malin sitter vid varsin dator och surfar lite, eftersom våran ljudprojekt inte fungerar. Jag är såklart sur över det men våran lärare säger att vi inte behöver göra något mer för att han har sett hur mkt vi har jobbat med det.

Men nu ska vi börja med att tänka på vad vi ska göra när vi ska filma. Japp vi ska börja med videoteknik om 2 veckor. Jääävlarns vad kul det ska bli.

Senare idag ska jag klippa mig på "Blond-frisör" nere på stan. Ida S ska klippa mig, aaadaaah. Ingen är bättre än Ida när det kommer till att klippa MITT hår. Jag ska tunna ut, toppa och klippa upp. Men vi får väl se vad Ida har att säga om mitt hår. Marina ska också följa med =).

Fick även veta att jag ska ha omprov imorrn i Träningslära -.-'
PALLA HA OMPROV!!!!

aja måste jobba nu -.-'






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar