tisdag 25 november 2008

Snökaos?!?!

Dagens citat
" Vad skulle hända om det blev ett krig här i Sverige, när militären int ens är redo för en liten snökaos?"
Av: Lars Löfgren

Dagen började med att vänta på bussen i 20 min ner till stan. Skulle träffa Hanna som redan var på stan. Vi gick runt lite på stan innan hon skulle börja med sin lektion. Vi skildes åt runt 12.20.

Kom ner till skolan runt 12.45.
Då såg jag Beccs som fyller 16 bast idag =D, grattis till henne.
Jag sprang till henne, gav henne en bamse kram och hälsade även på Johanna G och Linda.

Sen hade jag Svenska med Multimedia-ungarna. Chrille, Jonte, Jimmy...och såklart my man Isaac!!! Så jääävla shöna snubbar. Och Emelie såklart =)

Sedan hade vi elektronik med Rogelitoo, fick tillbaka mitt prov... G-gränsen= 18p
jag fick....17,5(?)
Så jag fick svara på en fråga, så fick jag helt plötsligt 18.5

Sen träffa mamma på stan, köpte en skogshuggar skjorta på Rut m.fl.
Nu ska jag sova =D

GN gott folk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar