fredag 28 november 2008

Freeedag

Sen skolan började igen så har mina fredagar inte varit dom bästa, idag tänkte jag vara med Miss Blond och göra nått. Men hon hade tydligen ingen fest på gång och ville kolla på film. Men jag vill inte kolla på film jag vill festa!!!!

Så Marina sa att hon skulle till Rickard i Upplands väsby....så dit kan man väl dra med henne(a)
Aja, jag har även klippt hået och färgat de...riktigt skönt, med lite kortare hår. Men nu känns det som om det är liiite för kort hår. Fast det kommer att växa ut.

Igår efter mammas jobb så var jag hem till min mormor med min morbror och hans TJOCKA son Andres. Andres är 4 år och han är super rolig att leka med. Fick även veta att jag har fått en syssling...en liten pojke =)...

Nu sitter jag och väntar tills min engelska ska börja, hehe har inte gjort ett skit på dom lektionerna xD

Uppdateringar kommer ikväll puss heej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar