torsdag 27 november 2008

Slask... -.-

Idag ville man bara sova ut... men nej, skolan -.-

Den här veckan jhar jag varit ovanligt trött, skolan tar verkligen död på mig. Och vädret är som skit. Och eftersom vädret är som skit, så måste man vakna lite tidigare för att ta en tidigare buss. Bussan går som skit också. Jag fattar inte VI BOR I SVERGIE, och i Sverige vet man att det kommer snö, vrf är ingen förberedd på det?!?!

Jag kom ner till skolan och alla från min klass hade gått till Allians hallen där vi hade gympa, men neeej, jag var tvungen att gå tillbaka tills kolan för att jag skulle göra ett prov som jag inte klarade förra veckan.

Men eftersom vi hade ett stort prov i måndags och ett stort prov på måndag så behövde jag inte göra provet. Olle var såklart ganska sur, men det var inte mitt fel över att han var sur. Det var Danne som hade gjort en jätte onödig grejj.

Nu sitter jag på mamma jobb (Biomedicum). Mina fötter är heeelt kalla och mina strumpor är våta. Jävla slask väder, jag haaaaaaaaatar slask.

Imorrn blire mina vinterskor, mina stuprörs jeans och min gråa kofta ;), hahaha men i skolan ska jag ta av mig skorna och glida runt på min röda sockor xD Med Marina (min sock-kompis).
Det är riktigt kul att gå runt med bara sockor, men glider på ramperna, man halkar vid cafeterian....hahaha...och så är det såååååååå inne med Sockor =)...

Hade bra peace out!

Bild: Theo Reveco-Liljebäck, 5 mån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar