tisdag 3 februari 2009

Liksom, "Hej ta mig tillbaka till Spanien´08"

Bild från Sommaren ´08 när jag och några andra ungdomar stack till Frankrike-Spanien...gaaah sköööna tider och många minnen!!
Asså, får man damp så får man det [PUNKT][PUNKT][PUNKT]
Eftersom jag bor hos min mamma den här veckan så är det lite jobbigt. Vakna tidigt och inte hinna fixa sig för att man vill ha en liten sovmorgon på 10 min.
Min älskade mamma bor 4 mil ifrån Uppsala. Och det är inte det att hon tvingar mig att bo där. Men jag vill inte förlorar kontakten med henne. För att så var det förrförra veckan när jag skulle vara hos henne men valde istället att bo hos pappa.


Aja, som ni har läst förut på min kära blogg så ha jag klagat ganska mycket om min engelska lektion. Och det har tyvärr inte slutat. Idag vad det bara jobbigt. Jag sitter på tåget och jag får ett sms av Krullis där det står "Vi har ingen engelska"[PUNKT][PUNKT][PUNKT]
Man blir ganska sur, när man sitter på tåget. Mitt ute i no where och får ett smsa där det står att vi inte ska ha en lektion på morgonan.
Så det var bara att at sig ner till skolan och sitta där i två timmar utan att göra nått.
När jag säger att jag gillar skolan så menar det inte att jag skulle vilja sitta i skolan i F**king två timmar och bara dega i caféterian. Vi satt där och spelade...poker.

Men annars gick det bra. Lite tråkig Elektronik lektion som vanligt fick man inte hjälp så jag gjorde två fjuttiga uppgifter. Jag fattar liksom NADA

Efter skolan stack jag ner på stan för att fixa min mobil som vägrade att skicka sms. Så var det klart och jag var redo att trägga KongoGrand för att gå på nån dans grejj. Var inte så peppad för att jag hade vääääärldens växtvärk i benet. Men aja, jag dansade lite. Det var ganska kul...
Aja, nu ska jag kolla runt lite på Youtube...och sedan susa lite...
God Natt kära bloggläsare och glöm inte att göra lite reklam är ni snäll :* (lämna en kommentar, anyting)
Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar