måndag 9 februari 2009

Lets put a smile on that face ;)

Poff, så var den borta




Japp, äntligen var den borta. Har verkligen lidit med att ha en ful brun fläck på tanden. Har häft den sen liten så det var skönt att få bort den nu. Anledningen till att dom inte tog bort den tidigare var att dom får inte bleka på för unga personer.





Folk kanske inte har märkt. Memn jag känner själv en obehaglig känsla varje gång jag ler. Och oftast är det jag som påminner folk om det.
Men nu kan jag le och skratta utan att täcka för munnen eller dra ihop läpparna.
Efter skolan var jag lite med Kisse. Vi väntade på hennes tåg i ungefär en kvart. Japp hennes tåg var 15 min försenad. Pain. MEn kul för att vara och prata med Kisse. Sen får jag ett sms att hon får vänta på Arlanda feta länge där med.
Stackars Kisse, hon bor ute i Kalhäll. En liten ort i Sthlm. För att komma till skolan måste hon ta buss ner till Väsby och sedan tog där ifrån in till Uppsala och sen buss till skolan. Palla liksom, varje dag. Så nu ska man försöka hjälpa henne så mkt som möjligt. Kanske hitta en billig lägenhet. Kisse, jag finns här och hjälper dig :) <3
Kiss&Hug

2 kommentarer: