torsdag 12 februari 2009

Vill inte va´ den som blir kvar...


Dagen var ganska skön. Skolan var väl normal fast än att det var Galleria event. Alla som sjöng var jätteduktiga, jag vill också kunna sjunga så bra. Sen var den roligaste tjejen, Magdansösen. Hahaha så jääävla braaa.


Efter skolan stack jag och min "vuxna" kompis Mannen och Björken till Willys för att handla lite. Köpte lite mat til imorrn. Fööööör imorrn kommer älskade Puppan hem till mig. Vi ska ha en liten "alla hjärtans dag"- middag. Myyyyys.


Vad mer ska jag skriva? Hmm
Jo jag och Latte och Big and Blonde var och tränade på F&S. Fan vad kul men jobbigt, Latte dog haha stackarn. Efter träningen satt vi där och snackade lite och skrattade mest. Vi kollade på när folk kom in och ut från gymmet. Gud vad olika folk det finns på F&S.


Aja, nu ska jag fixa håret och sedan susa. Men nu sitter jag och lyssnar på veckans låt, som verkligen fångar mig. Texten är precis så som jag känner och tänker.


17 år - Veronica Maggio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar