onsdag 11 februari 2009

Lycklig dag för några...


När jag kom till skolan så såg jag Toker, Mannen och Butter. Dom satt där och väntade på att bli insläppta till klassrådet.
En efter en började folk droppa in. Men ännu ingen Thomas. Jag gick och frågade Maria Jäger om hon visste något om var Thomas var.
- Nej Thomas är pappaledig
- Pappa ledig? HAR HAN BLIVIT PAPPA NU? :O
- Ja =)

Då sprang jag och sa till alla andra.
Och nu fick jag även veta tt vi inte har nån matte, så det är bara att gå runt på stan med Kisse och kanske dra ner till Kattedralskolan och röjja runt där lite mohahaha. Eller Katarina skolan ;)

Ville bara skriva det xD

Uppdateringar kommer ikväll

2 kommentarer:

  1. Du har verkligen börjat le stort men tänderna!
    Sötnosing<3

    SvaraRadera
  2. sv: japp japp den r kvar hos dig eller? xD

    SvaraRadera