söndag 1 februari 2009

Helgeeen

HAHAHA

Mogen människa som satte den där i fredags. Björken skulle öppna dörren efter våran rast. Då skrek han till lite för att det kändes lite...kladdigt på dörrhandtaget. Nämen kolla en KONDOM xD.

Efter skolan stack jag ner till stan för att träffa Puppan och Björnen. Gick runt lite på stan med dom. Puppan och jag kollade på lite hårförgen för att jag tänker på att färga håret. Och hon med (?). Efter det stack jag och för att fixa mig. Sedan bar jag mig av till Upplans Väsby för fest.

Tr�ffade Krullis och hennes vän Martin på Väsby station. Vi tog bussen, steg av bussen och det var dags för fest,fest,fest... untz untz untz untz...

Nej, aldrig mera. Dagen efter var ett helvete. Bakis som faaan. Skulle ta tåget in till Uppsala för att träffa systrarna och mamma. Och dom märkte direkt att jag var bakis. Som dom skrek över hela Uppsala "HAHA, DU ÄR SÅ JÄVLA BAKIS". Vi drog till Upplandia för att ta en liten mysig brunch. Vi hade en liten möhippa till den äldsta systern Msr Liljeb�ck. Sen var det bara att åka hem och vila ut. Men det slutade med att jag och Dancer bokade biljetter till Revolutionary Road. Feta bra film...

Söndagen var ganska skön. Kollade på tennis match med pappa. Federer-Nadal. japp, 4 timmar och 23 minuter lång var matchen. Final i Austalian Open. Och vem vann? JO NADAL S�KLART!!!!

Och sen var det dags för träning. På F&S. Palla, fick vet att jag skulle GÅ från där jag bor till Väderkvarns F&S nere på stan...

Aja, det var bara att börja gå då da. Inte för at jag ville GÅ men jag ville träna.

Aja, kom hem, åt mat, duschade...och nu sitter jag här. All by my self och kollar på världens bästa film The Holiday

Maca gåos readdy tuuo see ey moooviee

Nämen hallå krulltotte

GOOOSH, my new loove...BIIG SPEGEL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar