lördag 7 februari 2009

fredagen =)

Skolan var väl helt okej. Kisse kom tillbaka,
yeeey...du var saknad tjejen. Okej hon var bara borta en dag. Men
ändå.
Jag, Kisse och Toker sprang runt lite i ksolan, gick på lektionerna och snackade lite. Efter skolan åkta jag, Mannen, Kisse och Krullis ner på stan. Mannen drog hem till Norrköping, Krullis tog tåget hem till Märsta . Då var det bara jag och bästatste Kisse kvar. Vi gick runt lite och sedan ner till stationen där hon skulle ta tåget hem till Kallhäll. Men när vi stod där vid stationen träffade hon "Mange". Han och hon var ihop ett tag. Men nu vet jag inte alls hur det går för dom. Dom två umgås och så men...dom är inte ihop. Det är lite jobbigt att se Kisse så ledsen över det. Men jag finns där som stöd.
När vi vä skildes åt ringde Miss Blonde och
frågade vart jag var. Sedan träffades vi på BK tillsammans med Dancer. Vi tre satt och snackade om allt. Skolan, familjen och
relationer.
Det var kul och mysigt att träffa tjejerna. Men en person
saknade jag...Puppan.
Haha, det roligaste som hände var att det var en man runt 40
års äldern börjar kalla några tjejer "Fjortis". Han hade rätt men...det var
roligt att det kom från en vuxen. Och såklart satt jag och skrattade. Men det
gjorde Miss Blonde och Dancer hahahaha
Efter det kom Björnen och gjorde lite
sällskap. Vi snackade och skrattade alla fyra. Sen skulle han dra och
träffa Puppan,jag skulle hem och det skulle Dancer och Miss Blonde med.
Det var skönt att träffa annat folk än dom från skolan. Iaf Miss Blonde som jag inte hade träffat sen förra året i
december.
Tyvärr har jag inga bilder från igår. Jag måste fan skaffa en
kamera -.-

Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar