lördag 14 februari 2009

Jag drar till fjällen....

BLING BLING liksom!
Like my style? Hahaha, snyggt Ij
Tre väskor, 1 vecka...kan det bli bättre?
I morgon gäller det. Min älskade syster från Sthlm och hennes familj kommer och hämtar mig kl kvart över sju. Så jag kanske måste susa nu.

Gårdagen var en jättemysig dag. Jag åkte till Svartbäcken för att träffa Puppan. Vi tog en liten men kall promenad hem till mig. Planer inför kvällen: Laga mat
Men vi började med att färga håret med henne.
Puppan har blivit BRUNETT!!!! Välkommen till min värld ;)

Vi gick ner och började laga mat. MMM Tacos. Vi åt och pratade om allt mellan himmel och jord. Det arv jätte mysigt att bara vara med henne. Ibland kan det bli lite för mycket om man är med för många tjejer.

Efter maten stack vi ner till H-stam för att möta upp några. Och när vi kom dit träffade Patrik, Malin FL, Viktor, Marco, Annie och även Beckham, Piercing och Vårtan.

Beckham, Piercing och Sanna skulle hem och mysa med film och godis medans jag och Puppan följde med hem till Marco för att chilla lite med dom.
GUUUUUUd vad längesen man var med dom da. Men jag har aldrig glömt hur kul man har haft med dom och alla minnen. Hoppas vi verkligen kan bygga upp och skapa fler minnen.
Jag och Puppan stack hem runt 00.00. Men vi gick även med Malin FL för att man ska aldrig gå ensam tjejer. Så vi förljde henne till Nyby och sedan vidare till Nyby Gård. Jag och Puppan somnade dirket nästan.

Men dagen började iaf bra. God frukost med Puppan, mmm jordnötsmör, äggrör med bacon, röstad bröd, macas kaffe :D
Men sen fixade vi oss och Puppan tog bussen ner till stan och jag tog bussen hem till min mamma.

Aja nu börjar jag bli riktigt trött och nu ska jag susa. Ha det bra. Jag kanske uppdaterar uppe i Åre från Stefans dator. Men jag vet icke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar