torsdag 5 februari 2009

New me...

Hej, jag heter Macarena Reveco och jag är en student som läser Medie/Eventeknik på GUC i
Uppsala
År efter år hittar jag nya kompisar. Men nu har jag hittat mina tjejkompisar. Mina tjejkompisar har alltid varit min räddning...och kanske min försörjning.
Japp, nu ska min blogg endast handla om mina små äventyr med mina gulliga tjejkompisar som alltid är där för mig.
Min blogg ska bli som...hmm, lite svårt att förklara.
"Sex and the City" fast på bloggsida. Mina vänner är allt jag kan tänka på. Vad vi har gjort, vad vi ska göra. Bråk,tråk allt sånt.
Vill även uppdatera så mycket som möjligt. Eftersom jag alltid är med några av mina tjejkompisar så kommer jag alltid skriva något.
Låt min presentera:
Dancer som lägger all sin tid åt att träna,träna och...träffa mig såklart. Vi har alltid kul ihop. Vi har våra små tjaffs men det går över. Jag lovar, det kommer att bli svårt sen när man ska börja tänka på kärlekslivet. Då måste hon offra en danslektion för honom
Puppan som är en av mina mogna tjejkompisar. Hon är min "mamma" nästan. Men ibland måste man hjälpa henne med. Vi har också våra små tjaffs. Men vad är vänskap utan tjaffs? Hon vet att jag alltid är där för henne med vad som helst. Och vi har gåttigeonom det mesta tillsammans
Miss Blonde, tjejen som alltid är nere på stallet eller...sover. Min blonda långa kompis som inte tänker helt friskt. Hon har haft lite otur med kärlekslivet, men det kommer. Nu tror jag hon har hittat den rätta killen.
Kongo som jag träffade genom en gammal vän till oss. Vet inte hur men vi bara klickade. Du är alltid där att lyssna på när man inte har en sån bra dag. Du är lite upp och ner. Ibland barnslig och ibland mogen...
Latte som är min barnsliga kompis. Du har verkligen lärt mig att man ska skita i vad folk tycker och tänker om en. Wow, dig kan man verkligen inte alls vara utan
Och så har vi mina kompisar i skolan:
Kisse som är den blonda FAST smarta tjejen som jag alltid har kul med. Vi jobbar alltid med varandra och snackar om allt tillsammans.
Toker som...ja du, vad ska jag skriva? Den dummaste tjejen som jag känner. Men det är jävligt roliga saker som händer henne. Haha, hon borde bli komiker...
Mannen, du är speciell. "Norrköping in my heart" står det på pannan nästan. Historier om folket i Norrköping och dina små kommentarer här och där på lektionerna. Aja, det är iaf tyst när du inte är där
Krullis som alltid har sina små problem. Mest kärleksproblem som man måste lyssna på. Jag säger bara att det är en annan sak att lyssna på det när man SNACKAR om det. Men inte när hon bara kommer på "Ajuste..."
Aja, men hon finns där att snacka med.
Men såklart är det inte bara mina tejekompisar.
Jag har mina killkompisar med.
Björnen som är ihop med Puppan, ja så träffade jag honom. Riktigt coolt par som verkligen håller i varandra. I vått och torrt.
Men ändå är han den killen som jag kan snacka med. Man tror inte att man ska bli kompis med sin kompis pojkvän. Men han är en rolig prick.
Ij går i min klass. Riktigt cool kille som alltid säger det han tänker på. Konstiga tankar, låt texter och såklart sex (som alla andra killar). Och vi fyller år på samma dag, det är status faan
Biggie är min dansade sthlms-kille som är en manlig version av Macarena. Honom kan jag verkligen snacka om allt. Manlig fast kvinnlig i tankarna.
Ja, vad mer ska jag skriva?
Morgon dagen blir det skola och sedan träffa den saknade Miss Blonde. Gå runt lite på stan med henne. Och sedan hem till min älskade mamma som kommer hem med en STOOOR påse Dumle, alltid lika glad
Nu ska jag susa, kommentera och gör lite reklam. Vill ha många läsare såklart
Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar