tisdag 2 december 2008




I söndags hade jag feta ont i ryggen, och det fortsatte även igår.


Igår var det dags för skola igen, hatar måndagar för att då börjar vi med Ellära. Men på ljudtekniken fick jag drömma mig bort med Malin och Mikaela. Haha vi sat och kolla på billiga flygresor til varma länder, snack om att man vill komma bort från Sveriges gråa väder -.-'

Och jag blev även klar med "pages"-övningarna på datakunskapen =)...

Efter skolan gick jag runt på stan med MajsanBajsan, vi gick runt och kollade på olika grejjer. Hon köpte lite julklappar till sin syster och sin farmor...

Efter det stacka jag hem till Emma, skulle bara hämta mina skor men jag skulle tydligen stanna där längre xD

Gaaaaah vad jag kommar att henne när hon drar till Chile "/


Idag pallade jag inte gå till skolan för att jag hade så j***a ont i ryggen...





Bild: Ivannia Reveco - Alperna´04