torsdag 29 januari 2009

Dags att skriva på allvar

Vad handlar min blogg om egentligen?
Hittills har det mest handlat om min skolgång och kompisar. Mitt liv går verkkligen ut på att vara med kompisar känns det som. Men det är alltid dom som är runt mig. Vet mina problem och det är dom som jag kan snacka med.
Vill verkligen träffa dom jätte mkt. Men såklart kommer skolan ivägen. Skolan är också ganska viktig för mig. Vill verkligen bli scentekniker och jag ska göra allt för att komma dit.
Så från och med nu kommer jag bara skriver det senaste nytt om skolan och vännerna. Men såklart kommer jag inte att skriva deras riktiga namn eftersom jag inte vill att dom ska bli sura.
Bråk, Tråk, Kul och allt sån kommer att komma med på bloggen. Och hur jag löser dom och vad som händer. Dag för dag, Minut efter Minut. Japp, allt...
Namn:
Dancer
Puppan
Björnen
Latte
Kongo
Kisse
Krullis
Mannen
Gulleman
Beckham
Björken
Homo
Habbo
Ij
Kesoo
Miss Blonde
Popsi
Långeman
Piercing
Estrella
Toker
Trötter
(pss, fråga om du är med, jag har ett namn för alla ;P)
Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar