söndag 1 mars 2009

Shame on me!

And I lay my head back down
And I lift my hands and pray...


Ojojoj, någon har varit dålig på att uppdatera. Förlåt gott folk. Men nu ska jag ta och rycka upp mig.
Veckan har väl varit hyffsat bra. Har träffat den nya engelska läraren för första gången. Och henne ska vi ha resten av terminen. Ij har varit sig själv, jobbig, dum i huvudet och alldeles underbara. Alla i klassen älskar verkligen honom. Till och med Niklas ;)

Har även träffat Dancer och Puppan för att gå runt på stan med dom. Och Krullis med hennes nya pojkvän, all lycka till er. Latte och jag tränade. Men var inte alls på humör för att träna.
Och på bussen har man träffat Björnen ganska ofta.

Men gårdagen var inte alls som planerat. Jag, Dancer, Puppan och Björnen skulle gå på Hip Hop Party på Musikens hus. Men så blev det tydligen inte. Jag gick dit i förväg för att kolla vad det var för folk där. Eeeeh, Nej tack. Bara jobbigt folk som man inte vara i samma rum som.
Jag ringde Puppan för att berätta det och hon kom på att vi kunde gå och äta middag istället. Då valde Dancer att vi skulle gå till East City. Men vi blev bara 3. tre tjejer, tre bästa kompisar. Tyvärr så ville inte Björnen följa med p.g.a hans humör. Jag blev ganska besviken för att jag har försökt göra något med Puppan och Björnen ganska länge men det har aldrig blivit av. När man nu har gjort så mkt med henne så ville man ha båda två. För att båda dom är mina bästa vänner.
Så dom två satt och smsade. Och Puppan var ganska sur och Björnen med. Stämningen var sådär p.g.a det.
Efter middagen gick Puppan hem till honom och jag och Dancer var kvar för att träffa Elly som var på musikens hus. Vi stod där ganska länge och jag träffade rätt många som jag kände. Jag, Dancer och Elly och många andra stack till Donken för att vara där lite. Men såklart kom ALLA från Musikens hus dit. Jag stack hem runt tolv.

Imorgon är det skola. Orkar verkligen inte mera. På fredagens lektion i Ellära kändes det som om jag bara ville ge upp. Men jag vet, det är bara första året som är tungt. Vill verkligen ha sommarlov nu!

Nu ska jag duscha. baibai. Jag lovare jag skriver imorgon!





Nu har Prinsen & Prinsessan lämnat Sverige för att jobba i Norge. Saknar Prinsessan grymt mycket för att nu bor jag som ensam tjej hemma hos pappa som inte alls är så kul för att min pappa och min bror vet inte alls hur man ska göra när en tjej bor i huset. T.ex. att man knackar på dörren in till rummet, lämnar toalettsisten nere...
BTW: Läs deras blogg för att se hur dom klarar sig och lever det billiga livet i Norge
Jag har köpt världens coolaste t-shirt på H&M killavdelningen. 98:- för et ekologisk tröjja och med peace-fingrarna och jäävla färgglad. Kan man hitta en snyggare tröjja som är billigare? Nej, tror inte det. Köpte även en matchande scarf för 30:- på samma avdelning!

Min Viva. När alla var uppe i Åre så hittade vi världens bästa hundvakt. Ingen mindre än Sandra T som var kompis och kollega till Prinsessan. Hon fick även en liten spa dag när Sandra klippte klorna ;)
Idag (Söndag) gick en långpromenad till Gränby med Viva. Det var ganska skönt att komma ut och inte stressa. Jag och Viva lekte och spang även när vi kom till Gränby Ishall och UTK på den stora gräsplanen
Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar