tisdag 24 mars 2009

Besviken...

Är det bara som som är lite besviken på vädret? Kanska, kanske inte.
I tre dagar det det varit mega skönt med sol och värme. MEEEEN i måndags blev det lite kallare och och mulet. Men NI som inte bor i Uppsala. N skulle ha sett vädret igår!!!

I förrgår (tisdag) så var det soligt MEN det blåste som in i helvete!!! Jag trodde allvarligt att jag ska blåsa bort. Men sen när jag kollar ut när jag sitter på min svenska lektion, vad ser jag? VÄRSTA SNÖ STORMEN!!! omgomgomg, jag fick hjärtattack. Men som tur var jag inne och satt och försökte skriva min författarrecension om Lars Bill Lundholm.

Jag ville även skriva tt det blir en stor 17 års fest den 16 maj. 
Vi är tre tjejer som ska fira tillsamamans. Det ska bli mega kul för att vi alla har både gemensamma kompisar och andra som man aldrig har ens träffat. Nu är det bara att börja planera, skriva inbjudan, listor och en massa andra grejjer. 

Emma fyller år den 5 maj

Lea fyller år den 12 maj

Melinda fyller år den 20 maj


Det ska bli mega mega!!!

Kiss&Hug

1 kommentar:

  1. ska ni ha med emma oxo! åh herregud maj kommer bli en dyyyyyr månad om jag ska köpa till så mga + fler. Men fan va najs alltså! :D
    (stolt fotograf av kortet på dig)

    SvaraRadera