onsdag 18 mars 2009

I'm still standing for hope and glory...

Shululululu, längesen mina små bloggläsare.

Veckan har vart kort med ändå segskolarbete på skolarbete, klassen men nästan inge träffar med kompisar. I måndags åkte jag och MNalin ner på stan tsm, då ringde mamma och hon sa att vi skulle ner till Darkwell för att skriva på papper om tillåtelse för att pierce mig. Ohh, det börjar närma sig den 27!!
Efter det åkte Malin hem till Markus-Magnus, jag träffade Arias och Emma. Arias stack och sedan var det jag och Emma kavr på stan. Vi gick runt lite på H&M.

Tisdagen var ganska lugn, efter skolan åkte jag hem till min mamma. Så jag har alltså varit hemma hos min mamma hela veckan. Men jag har juh Joel där, som gärna åker buss med mig. Jag tror jag aldrig har garvat så mycket som när Joel satt och gjorde konstiga miner på bussen haha, han är heelt rubbad i huvudet men vi gillar't ;). Men jag var också ganska trött den dagen.

Sen kommer vi till torsdag. inte mycket att säga där. Vi var 6 st från vår klass som var med på gympa lektionen. Vad är problemet liksom? Hatar verkligen min klass -.-
Sen stack jag till mammas jobb. Hon visade mit runt lite. Sen kom vi till det nästa. VÄÄÄÄRLDENS SKÖNASTE MASSAGESTOL!!!Woooosh, 15 min massage. Somnade, sen vaknade av en massa sms.

Och sen kommar vi till fredagen. Studeidag, fett med najs. Har gjort rätt mkt. T.ex. gjort mina I-val till skolan. Stck ner till stan för att titta på mär Yasmine dansade. Men jag träffade även Nori. Gud vad längesen. Vi gick runt lite på stan, pratade och fiakde. Sen åkte jag hem till Becca. Var där med henne och Anna. Apelade Buzz och kollade på film. Pratade, skrattade sedan två sms. En från en kille osm frågade om vi ville gå på fest. Haha, jag och Anna var precis på väg hem. Sedan ringde Marco för att fråga vad vi gjorde. Vi gick dit lite. Träffade Thalén, Viktor, Filip och sjävlaste Arias som var lite...påverkad haha xD. Sedan Marco och Annie. Men jag och Anna gick hem.

Nu sitter jag här. Imorgon ska jag, Melinda, Nathalie och Yasmine till Fyrishov för att kolla på när olika av våra kompisar ska tävla. Cheerdance och Cheerleading DM. HEJJA EMMA!!!
KAnske träffar mitt nya lag inom Cheerleading. Gimo Wild Cheer. Japp, jag ska bli Cheerleader yeeeey!!!

Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar