måndag 9 mars 2009

S-J-U-K...

Många har tyvärr fråga var jag har varit denna underbara dag.

Nja inte så underbar. Lilla jag är tyvärr sjuk och mår inte alls bra. Varför jag, varför nu? Nej jag gillar inte alls att vara sjuk för att man mår inte bra och vill inte göra någonting. Men jag vill fan i mig hellre vara i skolan nu. Saknar några från klassen.

har inte gjort så mycket, kollat på tv...tv...tv...tv...ja typ det. Men jag har även suttit och kollat runt på andra bloggar. Och den som jag följer och som jag tycker är riktigt bra heter Love it or hate it. En Uppsala tjej som bor tillsammans med sin kille. Se vad hon gör om dagarna.

Efter att ha kollat på hennes inlägg fick jag även den lilla idén. Ett inlägg handlar när hennes pojkvän var sjuk och hon gav honom en "Bli-frisk"-påse av henne. Påsen innehöll Halstabletter med honungsmak, B&J cockie dough, påskmust, c-vitamin med blåbärsmak, KING, rabarber thé, honung och chili cheez doodles...

Faan, tänkte jag. Jag vill också ha en sån!!! Med Halstabletter med honungsmak, B&J cockie dough, påskmust, c-vitamin med blåbärsmak, Veckorevyn, jordgubbs thé, honung och chips sour cream and onion...

Men nej, sån får man inte. Jag lovar om jag får en sån så skulle jag bli frisk på en sekund. ;)

Aja nu ska jag sova...sweet dreams fuckers...

nej så säger man inte.

Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar